FANDOM

Monika (モニカ - słowo to znaczy "doradca" lub "adwokat") jest twarzą gry Doki Doki Literature Club! i jednym z pięciu członków i Przewodniczącą Klubu Literackiego. Monika jest siłą napędową gry, instruując członków klubu do praktykowania pisania wierszy przed festiwalem klubów, która sama ułatwia oraz rozwija postacie i historie.

Wygląd Edytuj

Monika ma długie, koralowo brązowe włosy, które zawiązane ma w kucyk za pomocą dużej białej kokardy. Ma ona również grzywkę i dwa długie pasma włosów obok jej twarzy. Jej oczy są koloru szmaragdowej zieleni; w Akcie 3 widać małe kropki w czymś, co ma być jej kolorowymi źrenicami już otaczającymi tęczówkę.

Ubiera ona standardowy mundurek szkolny, czyli ciepło-szarą marynarkę a pod tym brązowy sweter kamizelkę, białą koszulę z kołnierzykiem z czerwoną wstążką, oraz również granatową spódnicę, czarne skarpetki na wysokości uda, i białe buty z różowymi końcówkami, które różnią się od reszty postaci, które posiadają białe rajstopy i buty z niebieskimi końcówkami. Jest ona najprawdopodobniej drugą najwyższą postacią, za Yuri oraz protagonistą.

Osobowość Edytuj

Stub Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Doki Doki Literature Club Wiki rozbudowując ją!

Lubiane Słowa Edytuj

Ciekawostki Edytuj